Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award

NOMINERA TILL NORDIC ECOMMERCE AWARD 2014

I kunskapens tecken har du chansen att delta i årets fest för e-handlare – Nordic eCommerce Award 2014. Du kan i vanlig ordning vara med och påverka vem som tar hem priset i våra olika kategorier. Välkommen till en oförglömlig galakväll av, med och för oss som brinner och arbetar med e-handel. OBS! Sista datum för nomineringar är 30 april.

Årets kunskapsspridare

Årets kunskapsspridare är en person eller ett företag som verkar i Nordic eCommerce Knowledges anda. Kunskapsspridaren tar ett ansvar för dela med sig av sina erfarenheter och förstår att ehandel i stort mår bättre av att alla höjer sin kunskapsnivå. En person som inspirerar och bidrar till att andra ehandlare utvecklas.
Nominera årets kunskapsspridare

Årets e-handel

Årets e-handel ska uppfylla någon av följande punkter:
  • En helhetslösning där alla företagets kanaler har vävts ihop till en komplett upplevelse där kunden står i centrum.
  • Ett företag som genom nya innovationer och nya lösningar testar gränserna och driver utvecklingen framåt.
  • En person som genom sitt arbete bidrar till att branschen tar flera kliv framåt.
Nominera årets e-handlare

Bästa kundupplevelse

Priset för Bästa kundupplevelse tilldelas den e-handel som får högst poäng i 2014 års Mystery eShopper-undersökning. Det som bedöms är webbplats, marknadsföring och kundservice.

Topp 10 presterande ehandlare

Vi korar vinnaren på Nordic eCommerce Award den 20 maj och publicerar då hela listan.
Ehandel Poäng
xxx 67,75
xxx 66,00
xxx 59,75
Teknik 59,25
Underhållning 58,25
Sport 57,75
Kläder 56,75
Sport 56,25
Outdoor 56,00
Kläder 55,75

Årets kundtjänst

Priset för Årets kundtjänst tilldelas den e-handlare vars kundtjänst har utmärkt sig speciellt i vår Mystery eShopper-undersökning. Årets kundtjänst uppfyller följande punkter:
  • Tar sig tid att hjälpa kunden, oavsett fråga.
  • Lägger hela problemställningen på sig själv, rätar ut frågetecknen och bidrar till försäljningen.
  • Är beredd att göra något extra för att göra kunden nöjd.
  • Gör mötet till en positiv upplevelse som kunden kan ta med sig.

VI DELAR UT PRISER I FÖLJANDE KATEGORIER

Stockholm 20-21 maj

  • Årets kunskapsspridare
  • Årets e-handlare
  • Bästa kundupplevelse
  • Årets kundtjänst
 

Malmö 5-6 november

  • Årets prestation
  • Årets leverantör
  • Årets Academy-elev
  • Årets e-handelskund

VINNARE FRÅN TIDIGARE ÅR

Vinnare 2011Vinnare 2012Vinnare 2013

NOMINERINGAR JUST NU

Årets kunskapsspridare

Årets e-handlare

VEM VILL DU NOMINERA?

OBS! Det är inte tillåtet att nominera sig själv.

Namn på den person eller det företag du vill nominera (obligatoriskt)

Den nominerades hemsideadress

Kategori

Ditt för och efternamn (obligatoriskt)

Företaget du arbetar på (obligatoriskt)

Din e-postadress (obligatoriskt)

Din motivering

KUNSKAP INOM E-HANDEL I SAMARBETE MED

KlarnaPostnord

Kunskapssidor

Medarrangörer


Partners