Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award
Nordic eCommerce Award

Årets kundtjänst

Sportamore

Med höga poäng på kundservicedelen och en otroligt engagerad personal bjuder Sportamore på en kundkontakt utöver det vanliga. För erfarna shoppare är det bara att ge sig och säga: 
“Vi älskar Sportamore”.

Årets kundupplevelse

Clas Ohlson

Clas Ohlson, med ehandelschefen Catrin Folkesson, ser till att kunden får en bra upplevelse genom hela köpprocessen och med sin kunniga personal är det ett rent nöje att shoppa där.

Årets e-handlare

Apotea

Apotea är föregångare i att lyckas förändra ett köpbeteende i en bransch med ett mycket invant köpmönster. De hävdar sig bland hård konkurrens och tänker på det där lilla extra för kunden, de känns innovativa och fast beslutna på att jaga ikapp alla sina konkurrenter. Apotea har visat att det fortfarande går att bryta ny mark och ha en snabb tillväxt med svarta siffror.

Årets kunskapsspridare

Julius Gunnilstam

Julius har via Ehandel.se ihärdigt och länge försett ehandels-Sverige med en stor bredd på nyheter både riktat mot små och stora ehandlare. Han delar generöst med sig på ett ödmjukt sätt och med en brinnande passion.

VI DELAR UT PRISER I FÖLJANDE KATEGORIER

Stockholm 20-21 maj

  • Årets kunskapsspridare
  • Årets e-handlare
  • Bästa kundupplevelse
  • Årets kundtjänst
 

Malmö 5-6 november

  • Årets prestation
  • Årets leverantör
  • Årets Academy-elev
  • Årets e-handelskund

VINNARE FRÅN TIDIGARE ÅR

Vinnare 2011Vinnare 2012Vinnare 2013

KUNSKAP INOM E-HANDEL I SAMARBETE MED

KlarnaPostnord

Kunskapssidor

Medarrangörer


Partners