Filmer 2011
Scenframträdanden från Nordic eCommerce Summit 2011.
Lena Nilsen – Mystery eShopper
Årets rapport visar på hur nordisk e-handel tekniskt har förbättrats med dessvärre så haltar kundservicen desto mer.
Elvira Nilsen och Bianca Wittbom
Hur kommer den kommande generationen handla på nätet?
Klas Peterson och Olof Thorén, Qiozk.se
Har ni funderat på att ha er katalog tillgänglig på Ipad? Vilka möjligheter finns?
Ludvig Friberger, Carpetvista.se
Ju mer kunden vet om produkten desto lättare är det för kunden att ta ett köpbeslut.
Johan Ståhle och Carl Bock, Monterosa
iPad är ett utmärkt verktyg för att stärka köpupplevelsen och bygga relation både före och efter ett köp.
Jarno Vanhatapio, Nelly.com
Utgå alltid från en bra produkt. Visar hur Nellys heatmap ser ut för hemsidan samt kommenterar hur han tänker inför det han ser.
Lars Johansson, InUse Insights
Mät inte bara framgång utan använd webbanalys för att ständigt förbättra din e-handelssajt och hitta ett sätt att ständigt analysera.
Arne B Andersson och Magnus Fredin
Förpacka snyggt och förenkla köpprocessen är viktig för att behålla kunderna i framtiden.
Peter Alvarsson, Headweb.com
Användarfokus är Headwebs viktigaste ledord. Kunden vill att det ska vara enkelt på alla plan.
Jacob Risgaard, Coolshop.dk
Lyssna till Coolshops fantastiska resa.
Fredrik Juto, Brandos.com
Konkurrera med annat än låga priser är något som Brandos arbetar hårt med.
Annika Burman, Kitsch.se
Att låta kunden välja att slå in varor till presenter har varit ett lyckat tillvägagångssätt för att hitta nya kunder.
Johan Bergenheim, Lenson.com
Allt handlar om kunden och att föregå med gott exempel.
Thommy Johansson, B&B Tools IT och Claes Hessel, Mataffaren.se
Hur ska man organisera sin e-handel och är det någon skillnad på olika verksamheter?
Dan Nilsson, ehandel.se/roligaprylar.se
När e-handlare pratar med varandra så kan problem och lösningar uppdagas.
Jonas Andrén, Christer Alkesten, Robert Kimber, Fredrik Scher
Behöver e-handlare och leverantörer komma bättre överens för att lyckas med sina projekt?
Sebastian Heimfors, Boomerang.se
Lyssna till erfarenheter på hur e-handelssatsning lyckas när företagsledningen stötar e-handelsansvarig.
Jimmy Öström, Blekinge Bilradio
"Anställ inte dig själv", var ett av Jimmys kloka ord till publiken.
Gary Vaynerchuk
Claes Hessel, Mataffären.se och Joel Falck, Muminmuggar.se
E-postmarknadsföring är ett viktigt e-handelsverktyg när det handlar om försäljning.
Freddy Sobin, Halens.se
Experter på sociala medier lovordar det nya fenomenet men hur funkar det i praktiken för en riktig e-handlare?
Ulrika Rudqvist, Hilanders
Vad ska nordiska e-handlare titta på när det gäller sociala medier?
Richard Bergman, Blocket.se
Hur har Blocket arbetat för att lyckas bli så dominerande på den svenska marknaden?
Joakim Friedman, Sportamore.se
Att sälja delar av sitt sortiment hos andra aktörer kan vara ett sätt att konkurrera med annat än låga priser.
Anette Falberg, Bo Lindell, Mika Eerola och Gerhard Anthun
För första gången får vi träffa representanter från alla de nordiska länderna som arbetar för att förbättra förutsättningarna för nordiska e-handlare.
Ole Ullereng,Finn.no
Finn.no är ett imponerande fenomen som har blivit dominerande på alla områden de har gett sig in på.
Patrik Rees, Bygghemma.se
Vi måste se e-handel som ett serviceorgan inte vara prisbilligas" är Patrik Rees budskap.
Ruben Flam, Mopper.se
Bygga varumärke innebär att du har någonstans där du informerar kunder och bygger relationer utan att sälja, gör du det?
Darja Isaksson, Inuse.se
Vad är det som gör att vi börjar se ett värde i digital konsumtion?
Filmer 2012
Scenframträdanden från Nordic eCommerce Summit 2012.
Filmer 2010
Scenframträdanden från Nordic eCommerce Summit 2010.
Forum
Gå till forumets startsida.

KUNSKAP INOM E-HANDEL I SAMARBETE MED

KlarnaPostnord

Kunskapssidor

Medarrangörer


Partners